Thursday, January 13, 2011

پیشنهاد شهرداری برای کاهش جمعیت پایتخت

سخنگوی شهرداری تهران ارزانترین تور تایلند    با بیان اینکه در اغلب کلان شهرهای دنیا مسوولان موفق به کاهش جمعیت نشده اند و در بهترین حالت توانسته اند از افزایش آن جلوگیری کنند، گفت: اگر جلوی روند افزایشی مهاجرت به تهران گرفته نشود، طرح کاهش جمعیت موفق نخواهد بود.

سید محمد هادی ایازی در گفت وگو با دنیای اقتصاد تصریح کرد: طبق آمار جدید سازمان ثبت احوال، بیش از یک سوم-37درصد- ساکنان شهر تهران مهاجر تور ارزان وآسان دبی   محسوب می شوند که در این شهر به دنیا نیامده اند و از طرف دیگر سالانه 100 هزار نفر از سایر شهرهای کشور به تهران اضافه می شوند که این جمعیت مهاجر از گنجایش سکونتی تهران فراتر است. ایازی افزود: طرح خلوت سازی تهران باید از فاز فعلی انتقال کارمندان یا انتقال برخی دستگاه ها به فاز جدید رغبت زدایی از مهاجرت به تهران تغییر کند که راهکار کارشناسان شهری برای آن، افزایش   امکانات رفاهی     در شهرهای کشور است. رییس سابق تیم مشاوران شهردار تهران همچنین گفت: تا مادامی که از نگاه شهروندان تهران بهترین شهر برای زندگی باشد، کاهش جمعیت اتفاق نمی افتد. ایازی با بیان اینکه مدیریت شهری از تمام برنامه های دولت برای کمک به تهران و سبک سازی جمعیتی آن حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: شهر تهران در حال حاضر به قدری از تراکم بیش از رهن آپارتمان تبریز   حد جمعیت، اشباع شده که هر روز دامنه منفی آن پایتخت را با مشکل تازه تری روبه رو می کند. آلودگی هوای تهران یک نمونه ساده و حاد از تراکم جمعیتی در این شهر است. سخنگوی شهرداری درباره طرح انتقال 40 هزار نفری از کارمندان دولت در تهران که اوایل امسال در دستور کار دولت قرار گرفت گفت: به رغم آنکه این طرح به صورت ضرب الاجل مطرح شد، تاکنون حدود 18 هزار نفر از تهران رفته اند. بازدهی این طرح در حد 50 درصد طبیعی است، اما برای ارتقای آن، لازم است از میزان مهاجرت ها کاسته شود. وی همچنین افزود: افزایش هزینه های زندگی در تهران از طریق دریافت عوارض و مالیات های محلی راهکار دیگری است تور مسافرتی امارات   که برای جلوگیری از مهاجرت می تواند در دستور کار قرار بگیرد
براساس ابلاغیه جدید اتحادیه مشاوران املاک، اجاره آپارتمان به مجردها توسط مشاوران املاک کنترل خواهد شد. بنابراین گزارش، بنگاه های مسکن از امروز موظف هستند قبل از تنظیم قرارداد اجاره برای متقاضیان مجرد، علت اجاره نشینی آنها را با رویت مدارک ارزانترین تور بلاروس
  مستند مبنی بر اشتغال به تحصیل در دانشگاه یا کارت اشتغال به کار یا جواز کسب، جویا شوند و در صورت تایید، برای این گروه از مستاجران فرم مخصوص «مستاجران مجرد» پر کنند. همچنین عواقب غیرواقعی بودن مدارک مستاجران مجرد برعهده مسوول آژانس املاک خواهد بود.

اجاره آپارتمان مسکونی به متقاضیان مجرد از این به بعد براساس ضوابط جدیدی که برای بنگاه های مسکن تدوین شده، انجام می شود.
مشاوران املاک از دیروز موظف شدند قبل از تنظیم قرارداد اجاره، بعد طراحی حرفه ای سایت  خانوار متقاضی را براساس کارت ملی و شناسنامه مشخص کنند و آموزشگاه مهارتهای پیشرفته شاهرود   در صورت مجرد بودن مستاجر او را مکلف به تکمیل فرم مخصوص مستاجران مجرد کنند.
در این فرم باید محل قبلی سکونت فرد مجرد، سوابق شغلی، مشخصات منزل پدری و همچنین مشخصات همراهان احتمالی مستاجر قید شود ضمن اینکه مشاور املاک موظف است بعد از تنظیم فرم مخصوص مستاجر مجرد، اصل مدارک شخصی فرد را رویت کند.
به گزارش دنیای اقتصاد براساس ضوابط جدید، پیش شرط اجاره آپارتمان به مجردها ارائه مدرک مستند از طرف فرد مجرد مبنی بر علت تصمیم به زندگی مجردی است به طوری که بنگاه های اخبار شاهرود   مسکن باید یکی از مدارک شامل اشتغال به تحصیل در دانشگاه، اشتغال به کار، کارت محل کار یا جواز کسب را از فرد مجرد دریافت و آن را با مهر بنگاه تایید کنند. این مدارک می تواند علت اجاره نشینی مجردی متقاضیان را روشن کند.
طبق آنچه اتحادیه کشوری مشاوران املاک برای بنگاه های مسکن تعیین کرده، تور ارزان وآسان دوبی   عواقب غیرواقعی بودن مدارک مستاجران مجرد برعهده مسوول آژانس املاک خواهد بود.اتحادیه کشوری مشاوران املاک با ارسال فرم های مخصوص مستاجران مجرد، مسوولیت استفاده درست از آپارتمان هایی که به مجردها اجاره داده می شود را به بنگاه های املاک سپرده است.بر این اساس چنانچه فرد مجرد، همراه داشته باشد موظف است در هنگام تسلیم اصل مدارک، مشخصات و مدارک مربوط به همراهان را نیز در اختیار آژانس قرار دهد.
فرد مجرد همچنین موظف است سوابق شغل قبلی به همراه آدرس و مشخصات محل قبلی که در آن مستاجر بوده را نیز در فرم مخصوص قید کند. نام مالکان –موجران- قبلی نیز الزامی است.
به گزارش دنیای اقتصاد کلیه مشاوران املاک موظفند تمامی قراردادهای تنظیمی با افراد مجرد را که به ثبت می رسانند به اتحادیه ارسال کنند و در صورت عدم همکاری آژانس های مربوطه، تخلف محسوب می شود و پیگرد قانون دارد.
اتحادیه مشاوران املاک، بنگاه ها را در قالب شرح وظایف جدید موظف به احراز مالکیت و احراز هویت متعاملان کرده و مشاوران موظفند در هنگام تنظیم قرارداد، تصویر کلیه اوراق شامل کارت ارزانترین تور مارماریس   ملی، شناسنامه، اسناد و چک ها و تعهدات متعاملان را ضمیمه نسخه سوم قرارداد کرده و حداقل به مدت 5 سال آنها را حفظ و بایگانی کنند.
این فرم در سامانه
روز گذشته چند تن از ساکنان بافت فرسوده تور اروپا  شهرستان خوی طی تماس تلفنی با روزنامه دنیای اقتصاد نسبت به ارزانترین تور آفریقا   عدم تعلق وام ودیعه بافت فرسوده به آنها به بهانه تمام شدن اعتبار این وام گلایه کردند.

به گزارش دنیای اقتصاد وام ودیعه بافت فرسوده وامی است که دولت به عنوان مشوق به ساکنان بافت فرسوده می دهد تا در دوره ای که ملک آنها تخریب می شود با اتکا به آن بتوانند   برای خود یک واحد رهن کنند. مبلغ وام ودیعه بین 4 تا 12 میلیون تومان متغیر است. مجید محمودی اصل به نمایندگی از برخی از ساکنان بافت فرسوده شهرستان خوی که نتوانسته اند وام مذکور را دریافت کنند به دنیای اقتصاد گفت: با اینکه تور ارزان استرالیا   برای دریافت وام ودیعه واجد شرایط محسوب می شوم، اما با این وجود زمانی که برای اخذ آن به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردم، موفق به دریافت آن نشدم.
وی اظهار داشت: تاکنون برای دریافت این وام ده ها بار به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردم تا اینکه متوجه شدم که مسوول واگذاری این وام بنیاد مسکن است که در نهایت مسوولان بنیاد مسکن نیز اعلام کردند سهمیه این وام در شهرستان خوی به دلیل استقبال گسترده تمام شده است. این ساکن بافت فرسوده در عین حال خاطرنشان کرد: از طریق وام ساخت بافت فرسوده در حال نوسازی ملک خود هستم، اما از طرف دیگر، عدم دریافت وام ودیعه باعث شده است که برای رهن ملک دچار مشکل شوم؛ از این رو از مسوولان درخواست دارم که برای رفع این مشکل راهکاری در نظر بگیرند. وی افزود: فعلا با شرایط سختی از تور ارزان ارمنستان  بستگان خود مبلغ 4 میلیون تومان قرض گرفته ام و یک واحد مسکونی را رهن کرده ام.

www.iranamlaak.ir موجود است
.

No comments:

Post a Comment