Tuesday, February 10, 2009

نقد و بررسي يك سند قديمي

گزارش به خوانندگان :‌
«پرونده مسكن» و «املاك و مستغلات»



نیما افشارنادری: ماهنامه «مسكن»، به عنوان یك رسانه تخصصی پر مخاطب، كه شیوه توزیع منحصر به فرد آن، موجب ایجاد ارتباطی عمیق میان نشریه و مخاطبان آن شده است، می كوشد تا با گذشت زمان، ارتباط گسترده ترى با مخاطبانش برقرار كند.

نیما افشارنادری: ماهنامه «مسكن»، به عنوان یك رسانه تخصصی پر مخاطب، كه شیوه توزیع منحصر به فرد آن، موجب ایجاد ارتباطی عمیق میان نشریه و مخاطبان آن شده است، می كوشد تا با گذشت زمان، ارتباط گسترده ترى با مخاطبانش برقرار كند. نشریات تخصصی، به خاطر مخاطب ویژه اى كه دارند، موظف به یافتن راه هایی تازه و كانال های اختصاصی برای ایجاد رابطه رسانه ای شان هستند. «مسكن» نیز از این قاعده مستثنا نیست و برنامه هایی تازه برای رسیدن به این هدف تدارك دیده است كه برخى از آن ها را از همین شماره مشاهده مى كنید و مابقى را در شماره های آتی به آن اشاره خواهیم كرد.

گام نخست این حركت، انتشار «پرونده مسكن» با عنوان «مسكن دو» است. «مسكن دو» به سوی انتشار پرونده های موضوعی رفته است و نخستین شماره ی آن، در هشت صفحه، ضمیمه شماره كنونی مجله است. این شماره پرونده به بلند مرتبه سازی اختصاص دارد و از زوایای گوناگون به قلم روزنامه نگاران، كارشناسان و صاحب نظران به این مساله پرداخته است. قصد آن داریم تا از این پس، در هر شماره به بررسی یك موضوع بپردازیم و امیدواریم كه خوانندگان مجله پیشنهاد دهندگان موضوع های بعدی پرونده باشند.

همچنین ضمیمه «املاك و مستغلات»، شامل 8 صفحه مقاله، گزارش و بحث و بررسى مسائل مربوط به بازار مسكن، از این پس با انتشار هر شماره، همراه ماهنامه و به رایگان پیش روى شماست.

تغییرات كنونى، كه افزایش صفحه هاى مجله را تا 28 صفحه در برداشته است، هدیه هاى نخستین است كه به خوانندگانى كه بیش از یك سال، صمیمانه همراه ما بوده اند، پیشكش مى شود.

No comments:

Post a Comment